PROMOCJA ŚWIĄTECZNA

-10% na większość BUTÓW

Luksusowe Skarpety teraz -15%

Wymiany zwroty reklamacje

Dla ułatwienia możesz dokonać zwrotu zamówienia klikając poniżej "Nadaj przesyłkę zwrotną" - szybko i tanio.

 

WAŻNE!

Podstawowym warunkiem bezproblemowej wymiany lub zwrotu produktów zakupionych w sklepie PATINE jest odesłanie ich w stanie niezmienionym. Odsyłany towar powinien wrócić do sklepu dokładnie w takim stanie, w jakim został dostarczony.

Dlatego bardzo prosimy:

  • Przymierzać buty na miękkiej powierzchni (dywan, koc), aby nie zarysować skórzanej podeszwy
  • Nie zginać stopy podczas przymiarki - tak, by na skórzanych cholewkach nie pozostały "zmarszczki"
  • Do wkładania butów używać łyżki, aby nie uszkodzić zapiętek
  • O odsyłanie pełnej zawartości opakowania (buty, bawełniany worek / worki, ewentualne gratisy)

Jakiekolwiek ślady użytkowania (porysowana podeszwa, zagięcia skóry) lub niepełna zawartość opakowania może uniemożliwiać ich wymianę lub zwrot pełnej wartości obuwia. Prosimy o zwracanie butów w takim stanie, w jakim oczekują Państwo otrzymać nowo zakupioną parę.

 

BAWEŁNIENE WORKI

Nie każda para zawiera taką samą ilość bawełnianych worków. Polityka producentów pod tym względem jest różna:

  • PATINE SHOES - 2 bawełniane worki dla Boots / 1 bawełniany worek dla niskich butów
  • TLB MALLORCA / TLB ARTISTA - 2 bawełniane worki dla Boots / 2 bawełniane worki dla niskich butów
  • YANKO - 2 bawełniane worki dla Boots / 1 bawełniany worek dla niskich butów

 

WYMIANY I ZWROTY

Zgodnie z obowiązującym regulaminem, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (DANIEL GŁOWACKI, DANIEL ZIĘTEK DANBIS SPÓŁKA KOMANDYTOWA Kicko 2E/A, 73-112 STARA DĄBROWA) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 30 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 30 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Oświadczenie odstąpnienia od umowy.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne. Macie Państwo po wykryciu wady prawo:

  1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
  2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
  3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
  4. żądać usunięcia wady.

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

Jesteście Państwo zobowiązanie dostarczyć rzecz wadliwą na nasz koszt na adres (DANIEL GŁOWACKI, DANIEL ZIĘTEK DANBIS SPÓŁKA KOMANDYTOWA Kicko 2E/A, 73-112 STARA DĄBROWA), a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.

Koszty wymiany lub naprawy ponosi my, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momentu dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

Oświadczenie o skorzystaniu z rękojmi.